fbpx

Webinarium pt.:

„Wyzwania biznesowe w zarządzaniu kryzysowym COVID-19”

Akcja pomocowa dla firm,
korzystających z systemu EURECA

„Jeżeli ktoś twierdzi, że jest pewien kroków, które powinny zostać wprowadzone, by osiągnąć założony cel, powinno nam się zapalić natychmiast czerwone światełko.

Niepewność jest normalna, …, więc to jak sobie z tym radzimy jest niezwykle ważne”.

Źródło: „Toyota Kata” (Mike Rother)

Jak będzie? - nie wiemy, ale dzielimy się tym w czym się specjalizujemy od 17 lat
– wspomagamy biznes poprzez controlling.

Uruchomiamy program pomocowy dla firm korzystających z systemu Eureca
na bardzo preferencyjnych warunkach w czasie epidemii (na 3 miesiące, bez żadnych zobowiązań).

Dlaczego? Bo chcemy i możemy – jesteśmy polskim producentem, zaangażowanym nie tylko w działania biznesowe.

pomoc dla firm

Program pomocy pozwoli odpowiedzieć na takie pytania

  • Co dokładnie robią nasi ludzie pracując zdalnie?
  • Jakich przychodów możemy się spodziewać?
  • Na jak długo wystarczy nam środków?
  • Jak nam idzie w kluczowych obszarach?


Za pomocą siedmiu rekomendowanych rozwiązań

  • Zarządzanie cash-flow
  • Planowanie scenariuszowe
  • Prognoza przychodów
  • Wariantowy budżet kosztów
  • Kontrola zamówień w celu zapewnienia ciągłości produkcji
  • Zarządzanie pracą zdalną
  • Zarządzanie projektem „Covid-19”

Chcesz się dowiedzieć więcej o akcji pomocowej:

zrób pierwszy krok i weź udział w webinarium – 03 kwietnia 2020, od godz. 10.00 do 11.00

      Agenda webinarium:

          > Epidemia a biznes – co na ten temat mówią eksperci

          > Planowanie scenariuszowe – V, U i L

          > EURECA – 6 rekomendowanych rozwiązań

          > Omówienie programu wsparcia

Centrum Dowodzenia dla zespołu kryzysowego

Zespół kryzysowy

W ramach pomocy otrzymacie:

1. Na preferencyjnych warunkach

> Moduły serwerowe za 1 zł na 3 miesiące (wszystkie niezbędne)
> Dodatkowi użytkownicy, pełna funkcjonalność – preferencyjna opłata miesięczna (90 zł)
   za użytkownika na m-c, w okresie 3 miesięcy (bez dodatkowych zobowiązań)
> Gotowe rozwiązania w cenie m.in.: do zarządzania cash-flow, prognozami sprzedaży, ewidencji pracy zdalnej
> Dostęp do platformy szkoleniowej online

2. Zdalne wsparcie konsultantów wg warunków standardowych

Formularz zgłoszenia bezpłatnego udziału w webinarium

Prowadzący webinarium

Paweł Musiał - Członek Zarządu Controlling Systems

Paweł Musiał,
Członek Zarządu w Controlling Systems
Zobacz profil w Linkedin 

Absolwent Wydziału Zarządzania i Informatyki Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Posiada 15 lat specjalizacji w systemach informatycznych dla biznesu. Od 2001 roku zajmuje się doradzaniem Klientom w zakresie systemów wspomagających controlling.

Certyfikowany członek międzynarodowego stowarzyszenia praktyków controllingu ICV, członek zarządu koła ICV Warszawa, prelegent wielu konferencji z zakresu koncepcji i narzędzi w controllingu.

Prowadzi zajęcia z studentami takich uczelni jak: SGH Warszawie oraz UMK w Toruniu.

Jako Partner w Controlling Systems Sp. z o.o. uczestniczył w wielu projektach, prowadzonych przez Firmę. Obecnie odpowiada m.in. za rozwój narzędzi i koncepcji controllingowych, wspomaga controllerów łącząc „miękkie” i „twarde” elementy zarządzania.

Bezpośredni kontakt do prowadzącego

Elastyczne formy finansowania rozwiązań controllingowych

Każdy prowadzący nasze szkolenie online, na końcu szkolenia udostępnia numer telefonu, pod którym jest do Państwa dyspozycji i czeka na Państwa pytania jeszcze przez godzinę od zakończenia webinarium oraz e-mail kontaktowy, na który zawsze można wysłać pytanie.

Można tam zadawać pytania, których nie chcieli Państwo zadawać publicznie.

Jak przebiegają webinaria (szkolenia on-line) ?

  1. Po wypełnieniu powyższego formularza , otrzymasz z systemu ClickMeeting do obsługi webinariów  link do wybranego webinarium – specjalnej strony www, na której w wyznaczonym terminie będzie można zobaczyć nasze szkolenie na żywo.
  2. Szkolenie i Pytania – podobnie jak na normalnym szkoleniu możesz obserwować to co się na nim dzieje lub zadawać pytania wpisując ich treść w polu tekstowym czatu.
  3. Odpowiedź na Pytania – zadane przez chat, prowadzący udziela zazwyczaj na  końcu szkolenia cytując pytania i odpowiadając na nie na forum wszystkich uczestników.
  4. Interakcja – jeśli chcesz zadać bardziej dyskretne pytanie prowadzącemu lub po prostu z nim porozmawiać – godzinę po zakończeniu webinarium dyżuruje on pod numerem telefonu podanym na końcu szkoleń
0
lat na rynku
jako producent systemów do controllingu i doradca w zakresie controllingu
0
firm na świecie
należąca do grona firmowych członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Controllerów ICV
0
wdrożeń
w dużych i średnich firmach oraz grupach kapitałowych
0
controllerów
każdego dnia optymalizuje procesy w swoich firmach na systemie Eureca
Controlling Systems logo
Eureca - Zaawansowany system dla controllingu
Microsoft Partner Silver Application Development