fbpx

XIII Zjazd Użytkowników
Systemu EURECA

Zapraszamy w dniach 26-27 września 2019 r.

Falenty Centrum Szkoleniowo-Konferencyjne

Serdecznie zapraszamy na trzynastą edycję Zjazdu Użytkowników Systemu Eureca.

Tegoroczne spotkanie Użytkowników Eureki odbędzie się w dniach 26-27 września 2019 r.
w Raszynie-Falentach pod Warszawą. Mapka dojazdu.

W tym roku zapraszamy do miejscowości Raszyn-Falenty położonej  kilkanaście km na południe od Warszawy. Co istotne, można dostać się tu  transportem publicznym z dowolnego dworca PKP w Warszawie. Spotykamy się w Falenty Centrum Szkoleniowo-Konferencyjnym. To miejsce jest przystosowane do spotkań i konferencji – zobacz, posiada wygodne pokoje, funkcjonalną salę konferencyjną, duży kryty basen oraz zaplecze spa.

W agendzie zjazdu planujemy dla Państwa:

1

2

3

4

5

Powitanie i podsumowanie ostatniego roku

Wykład eksperta:

„Inspiracje dla controllingu”

Wykład eksperta:

„Zarządzanie potencjałem przedsiębiorstwa”

Studium przypadku:

Prezentacja Użytkownika systemu EURECA. Wdrożenie aplikacji EURECA w GOLPASZ S.A.

Round Table:

  • “Planowanie i budżetowanie w HR”

  • “Controller vs. analityk – kto jest dzisiaj partnerem sprzedaży”

Na zakończenie pierwszego dnia zapraszamy na uroczystą kolację i atrakcyjny program wieczorny.

Tym razem zaprosiliśmy, finalistów V edycji „Mam talent” zespół MultiVisual.
Grupa specjalizuje się w pokazach łączących w sobie elementy współczesnej sztuki cyrkowej, iluzji z wykorzystaniem laserów oraz najnowocześniejszych rekwizytów multimedialnych potrafiących wyświetlić w powietrzu dowolna grafikę. Obok tylko próbka tego co zobaczymy.

Jesteśmy ciekawi czy potrafią wyświetlić pulpit menedżera oraz jak radzą sobie z standardami wizualizacji:).
Przyjedź na nasz zjazd i przekonaj się.  Zarejestruj się już dziś.

 

1

2

3

4

5

Studium przypadku:

Prezentacja Użytkownika systemu EURECA. Wykorzystanie aplikacji w Alab Laboratoria.

Wykład eksperta:

„Liczby informują  – emocje sprzedają” – czyli o sile storytellingu i empatycznego słuchania w podejmowaniu decyzji

Podsumowanie Round Table

EURECA – dobre praktyki i triki

Losowanie nagród i zakończenie zjazdu

Fotorelacja z ostatniego spotkania Użytkowników Eureki w 2018 roku:

Informacje organizacyjne:

Ponieważ pojawiły się pytania o możliwość udziału w jednym, wybranym dniu naszej konferencji, to informujemy, że jest taka możliwość. Udział w jednym dniu zjazdu kosztuje 460 zł + 23% Vat .

Koszt obejmuje udział w prelekcjach, komplet materiałów, lunch i napoje. Zainteresowane osoby prosimy o odesłanie nam formularza udziału w jednym dniu

Ponieważ taki udział nie wymaga rezerwacji noclegów to czekamy na zgłoszenia do poniedziałku 23 września 2019.


 

Udział w dwudniowym spotkaniu jest odpłatny, a koszt uczestnictwa jednej osoby wraz z noclegiem w pokoju dwuosobowym wynosi:

  • 1020 zł + 23% Vat

Po dokonaniu wpłaty każdy uczestnik Zjazdu ma zagwarantowany: udział w prelekcjach, materiały konferencyjne, nocleg w pokoju 2-osobowym, udział w części nieoficjalnej oraz posiłki.

Dopłata do pokoju jednoosobowego wynosi 100 zł netto. Ilość pokoi jednoosobowych jest ograniczona.

Prosimy o wypełnienie i przesłanie nam skan formularza zgłoszeniowego na: a.pelka@c-systems.pl

Partnerzy zjazdu:

Więcej o ekspertach naszej konferencji:

Magdalena Petryniak

Prezes Story Seekers Polska

Od 15 lat zajmuje się komunikacją marketingową i sprzedażową. Obecnie zarządza Story Seekers Polska i jako wyłączny Partner Mike Bosworth Leadership™ wspiera organizacje w wykorzystaniu modelu Customer Hero Selling® do zwiększania efektywności sprzedażowej, marketingowej i budowania kultury organizacyjnej. Magdalena zrealizowała w tym podejściu ponad 100 projektów na całym świecie (od Singapuru, po Dubaj, Armenię, USA, UK i Polskę).  Od 2007 roku prowadzi agencję PR „Grupa SAPR”, która  specjalizuje się w kampaniach marketingowych i społecznych. Przez 3 lata Magdalena zarządzała programami specjalnymi  i konferencjami ICAN Institute wydawcy „Harvard Business Review Polska”. Od lat szkoli i aktywnie wspiera menedżerów w zakresie komunikacji, w tym na studiach Executive MBA w Krakowskiej Szkole Biznesu. Doświadczenie w zakresie wystąpień publicznych zdobywała przez ostatnie 15 lat aktywnie pracując na scenie i z mediami. Prowadziła jako trener, ekspert, moderator i konferansjer ponad 250 warsztatów i konferencji na całym świecie.

Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Leadership Program w Johns Hopkins Bloomberg School of Public Health w USA oraz Akademii Innowacji ICAN Institute. Aktywnie zaangażowana w działalność społeczną.

dr hab. inż. prof. UE Roman Kotapski

Prezes Zarządu Biura Rachunkowości Zarządczej MARINA Sp. z o.o., konsultant w zakresie zarządzania kosztami w przedsiębiorstwie. Specjalizuje się we wdrażaniu systemów budżetowania, zarządzania kosztami oraz controllingu.

Autor licznych publikacji w zakresie budżetowania, controllingu, rachunku kosztów, rachunkowości zarządczej i rachunkowości na łamach wielu czasopism m.in. Controlling i Rachunkowość Zarządcza, Rachunkowość, Rachunkowość Budżetowa, Biuletyn Rachunkowości i Finansów, Budownictwo Polskie.

Współautor książek Budżetowanie kosztów w przedsiębiorstwie (Wyd. ODDK 2002), Rachunkowość w zarządzaniu zdecentralizowanym przedsiębiorstwem (Wyd. PWE 2001), ABC kosztów przedsiębiorstwa telewizyjnego (Wyd. Montevideo 2005), Rachunkowość zarządcza. Zbiór zadań (Wydawnictwo MARINA 2009), Budżetowanie w przedsiębiorstwie. Kompendium wiedzy (Wyd. MARINA 2006), Rachunkowość zarządcza. Kompendium wiedzy (Wyd. MARINA 2008), Budżetowanie w zarządzaniu przedsiębiorstwem budowlano-montażowym (Wydawnictwo MARINA 2014).

Paweł Musiał - Członek Zarządu Controlling Systems

Paweł Musiał,
Członek Zarządu w Controlling Systems

Absolwent Wydziału Zarządzania i Informatyki Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Posiada 15 lat specjalizacji w systemach informatycznych dla biznesu. Od 2001 roku zajmuje się doradzaniem Klientom w zakresie systemów wspomagających controlling.

Certyfikowany członek międzynarodowego stowarzyszenia praktyków controllingu ICV, członek zarządu koła ICV Warszawa, prelegent wielu konferencji z zakresu koncepcji i narzędzi w controllingu.

Prowadzi zajęcia z studentami takich uczelni jak: SGH Warszawie oraz UMK w Toruniu.

Jako Partner w Controlling Systems Sp. z o.o. uczestniczył w wielu projektach, prowadzonych przez Firmę. Obecnie odpowiada m.in. za rozwój narzędzi i koncepcji controllingowych, wspomaga controllerów łącząc „miękkie” i „twarde” elementy zarządzania.

O Controlling Systems:

Od kilkunastu lat jesteśmy ekspertami w dziedzinie controllingu i dzięki temu zwiększamy efektywność naszych Klientów.

Controllingiem zajmujemy się od strony informatycznej – od 2003 roku rozwijamy i wdrażamy system Eureca, obecnie dostępny w opcji desktop i serwer, jak też od strony koncepcyjnej i doradczej – pomaga nam w tym doświadczenie ponad 150 zrealizowanych w Polsce i za granicą wdrożeń.

Jako jedna z kilku firm w Polsce i jedna z 80 firm na świecie należymy do grona firmowych członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Controllerów ICV.

Więcej informacji o Controlling Systems znajduje się w serwisie firmowym:

www.controlling-systems.pl

Controlling Systems logo
Eureca - Zaawansowany system dla controllingu
Microsoft Partner Silver Application Development

Chętnie odpowiemy na pytania związane z tegorocznym Zjazdem Użytkowników Eureki. Zapraszamy do kontaktu telefonicznego w godzinach 8.00-16.00

+48 71 325 56 33, +48 71 325 56 32  lub wysłania zapytania e-mail: a.pelka@c-systems.pl