Webinarium pt.:
„Jak usprawnić proces budżetowania i raportowania budżetowego bez eliminowania Excela, wykorzystując system controllingowy Eureca?”
Temat i agenda webinarium
„Jak usprawnić proces budżetowania i raportowania budżetowego bez eliminowania Excela, wykorzystując system controllingowy Eureca?”
Kilka tygodni temu miałem okazję rozmawiać z bardzo doświadczonym controllerem finansowym, dzisiaj szefem zespołu controllingu i z-cą dyrektora finansowa nt. faktycznego wykorzystania przez menedżerów jednego z najlepszych narzędzi Business Intelligence na świecie (wg raportu Gartnera). Okazuje się, że wciąż większość odbiorców informacji preferuje raporty Excel’owe zamiast dynamicznych i zaawansowanych wizualnie dashboardów. Firma wydaje niemałe pieniądze na utrzymanie nowoczesnej technologii dla wszystkich menedżerów, a wiele osób wciąż korzysta z … Excel’a.
Digitalizacja niesie ze sobą wiele możliwości dla usprawnienia pracy controllerów finansowych. Narzędzia Performance Management, Business Intelligence i Data Discovery cieszą się wciąż dużą popularnością, coraz więcej firm je wdraża. Czy to oznacza, że znany nam od wielu lat arkusz kalkulacyjny Excel odchodzi do lamusa?
Oczywiście wielu dostawców narzędzi informatycznych odpowie, że tak. A jak jest w rzeczywistości? Większość dyrektorów finansowych i controllerów zgodnie twierdzi, że wszakże są obszary controllingowe i analityczne, w których Excel przestał się sprawdzać, wciąż jednak pozostają te, w których to narzędzie wciąż jest i z pewnością pozostanie na długie lata. O dwóch z nich opowiemy na webinarium pokazując jak można wykorzystać system Eureca do zarządzania Excel’ami. Serdecznie zapraszam.
16 grudnia 2019, godz. 10.00.
Czas: 16 grudnia 2019 o godz. 10.00.
Webinarium potrwa maksymalnie 55 minut – do zmieszczenia nawet w ciasnym planie dnia.
Miejsce: przy dowolnym laptopie, tablecie czy smartfonie z dostępem do Internetu
Koszt: udział jest bezpłatny
Formularz zgłoszenia bezpłatnego udziału
Zachęcamy do podawania w formularzu służbowego adresu e-mail. W przypadku, gdy liczba zgłoszeń przekroczy liczbę wolnych miejsc w webinarium (mamy 200 wolnych loginów na każde webinarium) to preferowane będą zgłoszenia z podanym służbowym adresem e-mail.
Prowadzący webinarium
Paweł Musiał,
Członek Zarządu w Controlling Systems
Zobacz profil w Linkedin
Absolwent Wydziału Zarządzania i Informatyki Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Posiada ponad 20 lat specjalizacji w systemach informatycznych dla biznesu. Od 2001 roku zajmuje się doradzaniem Klientom w zakresie systemów wspomagających controlling.
Certyfikowany członek międzynarodowego stowarzyszenia praktyków controllingu ICV, członek zarządu koła ICV Warszawa, prelegent wielu konferencji z zakresu koncepcji i narzędzi w controllingu.
Prowadzi zajęcia z studentami takich uczelni jak: SGH Warszawie oraz UMK w Toruniu.
Jako Partner w Controlling Systems Sp. z o.o. uczestniczył w wielu projektach, prowadzonych przez Firmę. Obecnie odpowiada m.in. za rozwój narzędzi i koncepcji controllingowych, wspomaga controllerów łącząc „miękkie” i „twarde” elementy zarządzania.
Bezpośredni kontakt do prowadzącego
Każdy prowadzący nasze szkolenie online, na końcu szkolenia udostępnia numer telefonu, pod którym jest do Państwa dyspozycji i czeka na Państwa pytania jeszcze przez godzinę od zakończenia webinarium oraz e-mail kontaktowy, na który zawsze można wysłać pytanie.
Można tam zadawać pytania, których nie chcieli Państwo zadawać publicznie.
Zobacz tematy kolejnych webinariów
- „W jaki sposób controlling może odpowiedzieć na kluczowe wyzwania biznesowe: jedna wersja prawdy, rentowność i przewidywalność?”
- „Jak pokazać więcej informacji dla menedżerów na jednym dynamicznym pulpicie zamiast na kilkunastu pojedynczych raportach, wykorzystując te same źródła danych?”
- „Jak znacznie poprawić jakość zarządzania budżetami projektów i zleceń, wykorzystując system controllingowy Eureca?”
- „Controlling w przedsiębiorstwie a przewidywalność biznesu – czyli jak połączyć budżet z prognozą i proaktywnie zarządzać wynikiem bieżącego miesiąca?”
- „Controlling w przedsiębiorstwie a rentowność – czyli jak sprawnie pozyskiwać i raportować wiarygodne informacje o zjadaczach zysku?”
Jak przebiegają webinaria (szkolenia on-line) ?
- Po wypełnieniu powyższego formularza , otrzymasz z systemu ClickMeeting do obsługi webinariów link do wybranego webinarium – specjalnej strony www, na której w wyznaczonym terminie będzie można zobaczyć nasze szkolenie na żywo.
- Szkolenie i Pytania – podobnie jak na normalnym szkoleniu możesz obserwować to co się na nim dzieje lub zadawać pytania wpisując ich treść w polu tekstowym czatu.
- Odpowiedź na Pytania – zadane przez chat, prowadzący udziela zazwyczaj na końcu szkolenia cytując pytania i odpowiadając na nie na forum wszystkich uczestników.
- Interakcja – jeśli chcesz zadać bardziej dyskretne pytanie prowadzącemu lub po prostu z nim porozmawiać – godzinę po zakończeniu webinarium dyżuruje on pod numerem telefonu podanym na końcu szkoleń