Witaj w Pionie Obsługi Klienta
systemu Eureca
To my wdrażamy system Eureca u Klientów. Tworzymy projekty controllingowe, wykonujemy audyty, doradzamy, realizujemy wdrożenia i pomagamy w codziennej eksploatacji systemu Eureca.
Stanowimy zespół doświadczonych konsultantów i wdrożeniowców o bardzo szerokim spectrum kompetencji poczynając od controllingu i finansów, przez zarządzanie, po IT. Dzięki tej różnorodności spoglądamy na wdrożenia w sposób kompleksowy.
Jesteśmy tu żeby pomagać.
Wdrażanie systemu Eureca
W trakcie wdrożenia konsultanci dostawcy wspierali nas swoją wiedzą zarówno z dziedziny controllingu, finansów, jak i IT. Wysoko oceniamy także obsługę i wsparcie w zakresie eksploatacji systemu, co w zestawieniu z funkcjonalnym systemem EURECA pozwala nam rekomendować współpracę z Controlling Systems.
Paweł Urbaniak – Prezes Zarządu
Konrad Gajda Prokurent / Registered Proxy
LS Airport Services S.A.
Tu zobaczysz pełną referencję
Opieka nad Klientem
Stali opiekunowie Klienta – znają projekt swojego Klienta, jego model i specyfikę. Jeśli masz przydzielonego opiekuna, we wszystkich sprawach dzwoń do niego – najszybciej odpowie na pytania i rozwiąże Twój problem.
- Jeśli nie masz opiekuna a chciałbyś mieć … skontaktuj się z Hotline’m.
- Jeśli chcesz porozmawiać na controllingowe wychodzące poza działanie systemu – zgłoś taką potrzebę na Hotline.
Hotline
Tu możesz zgłosić każdy problem, wątpliwość czy pytanie dotyczące systemu, niezależnie od umowy jaką z nami posiadasz.
System Ticketowy
Wszelkie zgłoszenia prosimy realizować za pomocą serwisu dostępnego na c-systemsonline.pl Jeśli nie masz dostępu – poproś Hotline o założenie konta.
Ania Pełka
663 300 019
a.pelka@c-systems.pl
Pn - Pt
08:00 - 16:00
Michał Abramowicz
695 909 040
m.abramowicz@c-systems.pl
Pn - Pt
08:00 - 16:00