Witaj w Pionie Obsługi Klienta
systemu Eureca

To my wdrażamy system Eureca u Klientów. Tworzymy projekty controllingowe, wykonujemy audyty, doradzamy, realizujemy wdrożenia i pomagamy w codziennej eksploatacji systemu Eureca.

Stanowimy zespół doświadczonych konsultantów i wdrożeniowców o bardzo szerokim spectrum kompetencji poczynając od controllingu i finansów, przez zarządzanie, po IT. Dzięki tej różnorodności spoglądamy na wdrożenia w sposób kompleksowy.

Jesteśmy tu żeby pomagać.

Wdrażanie systemu Eureca

W trakcie wdrożenia konsultanci dostawcy wspierali nas swoją wiedzą zarówno z dziedziny controllingu, finansów, jak i IT. Wysoko oceniamy także obsługę i wsparcie w zakresie eksploatacji systemu, co w zestawieniu z funkcjonalnym systemem EURECA pozwala nam rekomendować współpracę z Controlling Systems.

Paweł Urbaniak – Prezes Zarządu
Konrad Gajda Prokurent / Registered Proxy
LS Airport Services S.A.
Tu zobaczysz pełną referencję

Opieka nad Klientem

Stali opiekunowie Klienta – znają projekt swojego Klienta, jego model i specyfikę. Jeśli masz przydzielonego opiekuna, we wszystkich sprawach dzwoń do niego – najszybciej odpowie na pytania i rozwiąże Twój problem.

  • Jeśli nie masz opiekuna a chciałbyś mieć …  skontaktuj się z Hotline’m.
  • Jeśli chcesz porozmawiać na controllingowe wychodzące poza działanie systemu – zgłoś taką potrzebę na Hotline.

Hotline

Tu możesz zgłosić każdy problem, wątpliwość czy pytanie dotyczące systemu, niezależnie od umowy jaką z nami posiadasz.

System Ticketowy

Wszelkie zgłoszenia prosimy realizować za pomocą serwisu dostępnego na c-systemsonline.pl Jeśli nie masz dostępu – poproś Hotline o założenie konta.

Ania Pełka

663 300 019
a.pelka@c-systems.pl
Pn - Pt
08:00 - 16:00

Michał Abramowicz

695 909 040
m.abramowicz@c-systems.pl
Pn - Pt
08:00 - 16:00

Nie zostajesz sam z systemem