Każda firma ma zjadaczy zysków – czy wiesz który to klient, segment, rynek czy produkt?
Zobacz jak pomagamy działać efektywniej i zarządzać zyskiem
Dowiedz się więcej podczas webinarium pt.:
„Informacja zarządcza przewagą konkurencyjną w dynamicznym otoczeniu.
Jak najnowocześniejsze narzędzia informatyczne mogą wspomagać w zarządzaniu modelem biznesowym?”
Zobacz zwiastun wideo:
Zobacz nagranie tego webinarium.
Znajdziesz je poniżej, na tej stronie.



Z nagrania webinarium dowiesz się m.in.:
Jak połączyć się z dowolnymi danymi istotnymi dla podejmowania decyzji;
Jak przygotować wizualizacje, które obalają mity i odkrywają prawdy potwierdzone danymi;
Jak tworzyć i korzystać z szybkich i dynamicznych dashboardów;
Jak przygotować interaktywne prezentacje;
Jak zbudować system KPI dla całej organizacji;
Jak zbudować centrum informacji zarządczej dla całej organizacji, nawet wtedy gdy brakuje danych.
Opowiemy o tym jak informacja zarządcza może wspomagać przedsiębiorstwa zarówno w obszarze podnoszenia efektywności obecnego modelu biznesowego (IMPROVE) jak i w tworzeniu nowych (INNOVATE).
Wnieś nową wartość do spotkań innowatorów, menedżerów i zarządów. Pokazuj czytelne wizualizacje dowolnym interesariuszom (pracownikom, klientom, inwestorom, społeczności).
Szybka, wiarygodna i czytelna informacja to fundament trafnych decyzji – może to być twoja przewaga konkurencyjna lub broń twoich konkurentów.Pokonaj bariery technologiczne, kompetencyjne i budżetowe.
Jeżeli masz narzędzia klasy Business Intelligence to porównaj i uzupełnij o system Data Discovery. A jeżeli nie masz – to od razu skorzystaj z systemu Business Intelligence & Data Discovery.


Paweł Musiał,
Członek Zarządu Controlling Systems sp. z o.o.
Zobacz profil w Linkedin
Prowadzący
Absolwent Wydziału Zarządzania i Informatyki Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, ponad 20 lat specjalizacji w systemach informatycznych dla biznesu.
Od 2001 roku zajmuje się doradzaniem Klientom w zakresie systemów wspomagających controlling.
Certyfikowany członek międzynarodowego stowarzyszenia praktyków controllingu ICV, członek zarządu koła ICV Warszawa, prelegent wielu konferencji z zakresu koncepcji i narzędzi w controllingu.
Autor artykułów publikowanych w prasie fachowej (m.in. „Controlling i Zarządzanie”).
Jako Partner w Controlling Systems Sp. z o.o. uczestniczył w wielu projektach, prowadzonych przez Firmę. Obecnie odpowiada m.in. za rozwój narzędzi i koncepcji controllingowych, wspomaga controllerów łącząc „miękkie” i „twarde” elementy zarządzania.
Nagranie webinarium, do obejrzenia w dwóch częściach

Controlling Systems od 2003 roku pomaga firmom działać efektywniej i zarządzać zyskiem. Budujemy rozwiązania, w których można kalkulować koszty wg zasobów, działań i alokować je na klientów czy też produkty i usługi. Dane źródłowe gromadzone w przedsiębiorstwach w różnych bazach najczęściej nie tworzą jeszcze informacji zarządczej. Należy je odpowiednio przetworzyć, aby otrzymać np. rentowność na segmenty czy produkty.
Same dane historyczne dają już dużą wiedzę o firmie i jej działaniach. Natomiast niezwykle istotne jest połączenie tych danych z planami i scenariuszami. Dzięki temu można nie tylko obserwować historię, ale także zarządzać przyszłością. Nasze projekty realizujemy przy wsparciu systemu EURECA rozwiązania do planowania, analiz i prezentacji danych.

„Doskonała propozycja wartości bez doskonałego modelu biznesowego
może oznaczać nieoptymalny sukces finansowy, a nawet prowadzić do porażki”.
Źródło: Projektowanie propozycji wartości, A. Osterwalder, Y. Pigneur, G. Bernarda, A. Smith


Menedżerowie podejmują decyzje głównie na podstawie opinii,
a nie na podstawie faktów- bo ich nie dostrzegają
w takich danych tabelarycznych….
„Myślenie wizualne to umiejętność niezbędna do skutecznej pracy z modelami biznesowymi”
(Źródło: Tworzenie Modeli Biznesowych, A. Osterwalder, Y. Pigneur)
Nasze rekomendacje:
- Podejmuj decyzje biorąc pod uwagę dostępne fakty, a nie wyłącznie opinie
- Twórz scenariusze „co jeśli”
- Testuj, ucz się
- Odkryj potencjał najlepszych na świecie narzędzi analitycznych Data Discovery
- Wyznaczaj cele
- Monitoruj realizację – mierniki finansowe (wynikowe) i niefinansowe (kierunkowe, dotyczące działań)
- Udostępnij informację pracownikom, aby na bieżąco wiedzieli jak „im idzie gra” z szansą na poprawę
- Pamiętaj o kluczowych informacjach – zbyt dużo celów, mierników i danych dekoncentruje menedżerów
Pkt. 1-4 odpowiadają na pytania „co się dzieje” (analityka)
Pkt. 5-8 odpowiadają na pytania „co się dzieje w tym co ważne” (controlling)
Chętnie pomożemy Ci działać efektywniej i zarządzać zyskiem. Jeśli jesteś zainteresowany rozwiązaniami, w których można kalkulować koszty wg zasobów, działań i alokować je na klientów czy też produkty i usługi prosimy o kontakt:
Zapraszamy także do kontaktu telefonicznego w godzinach 8.00-16.00:
71 325 56 32 lub 71 326 21 61.