Tajna broń w zarządzaniu sprzedażą.
Efektywność vs. innowacyjność – na co postawić w 2017 roku?

Dowiedz się więcej na webinarium

Czy zgadzasz się z poniższymi stwierdzeniami?

Metodyka sprzedaży:

Mamy opracowany pomysł, a nawet metodykę jak pracować pracy z naszymi Klientami.
Nie mam jednak przekonania, że moi handlowcy podstępują zgodnie z ustaleniami.

Skoro nie realizujemy założeń w zakresie  założonych działań (np. rozmowy z odpowiednimi interesariuszami, zbieranie istotnych dla procesu informacji, czy zamykanie ustalonych etapów) to trudno się spodziewać realizacji celów (no chyba, że są bardzo asekuracyjne).

CRM i fałszywe poczucie kontroli – mnóstwo danych i brak informacji:

Wdrożyliśmy system CRM, aby mieć poczucie kontroli, ale jej nie mamy. Mimo tego, że gromadzimy mnóstwo danych to wciąż borykamy się z niepewnością czy wszystko wiemy o działaniach zespołu, szczególnie tych,  które możemy planować (np. kontakt z odpowiednimi osobami, postępowanie w przypadku konkretnych obiekcji Klientów czy wycofywanie ofert).

Nie potrafimy dobrze zaprognozować sprzedaży. Musimy opierać się na opiniach, a nie faktach i zbyt dużo zależy od rzeczy, na które nie mamy dużego wpływu.

Nasza oferta – produkty, usługi czy propozycja wartości:

W dzisiejszych czasach nie wystarczy mieć w ofercie dobre produkty w konkurencyjnej cenie.
To może mieć każdy, można skopiować najlepsze rozwiązania. Poza tym każdy produkt ma swoje alternatywy.

Nawet jeśli nasza oferta jest racjonalna i wydawałby się najlepsza to z jakichś przyczyn nie zawsze Klienci z niej korzystają.

Efektywność i innowacje:

Mierniki finansowe zabijają innowacje. Zdarza się, że wprowadzamy do oferty nowy pomysł.
Gdy nie przynosi założonych rezultatów to od razu traktujemy to jako porażkę i wzrasta przekonanie, że nie warto tego robić.

Poczucie porażki jest tym większe, im częściej się zdarza, że konkurencja to coś zrobiła i odniosła sukces.
Nie postrzegamy tego jako cenną naukę i nie wiemy jak z tym postępować.

Jeśli widzisz powyżej swoje bolączki to zobacz agendę webinarium:

Efektywność vs. innowacje – czy mogą funkcjonować razem?

Co najbardziej motywuje sprzedawców poza kasą i jak to wykorzystać w zarządzaniu

CRM, sprawozdania i fałszywe poczucie kontroli

Jak zwiększyć efektywność zespołu sprzedaży i przewidywalność wyników

Moje doświadczenia we wdrażaniu systemów CRM, modeli biznesowych i propozycji wartości, światowej metodyki sprzedaży CCS – sukcesy i porażki

Jak zbudować centrum zarządzania sprzedażą - Centrum Dowodzenia Szefa Sprzedaży

Temat:

Termin:

Miejsce:

"Tajna broń w zarządzaniu sprzedażą."

27 stycznia 2017, od godz. 10.00 do 10.50

przed dowolnym laptopem, tabletem lub smartfonem z dostępem do Internetu.

Udział w webinarium jest bezpłatny.