Tajna broń w zarządzaniu sprzedażą.
Efektywność vs. innowacyjność – na co postawić w 2017 roku?
Dowiedz się więcej na webinarium
Czy zgadzasz się z poniższymi stwierdzeniami?
CRM i fałszywe poczucie kontroli – mnóstwo danych i brak informacji:
Wdrożyliśmy system CRM, aby mieć poczucie kontroli, ale jej nie mamy. Mimo tego, że gromadzimy mnóstwo danych to wciąż borykamy się z niepewnością czy wszystko wiemy o działaniach zespołu, szczególnie tych, które możemy planować (np. kontakt z odpowiednimi osobami, postępowanie w przypadku konkretnych obiekcji Klientów czy wycofywanie ofert).
Nie potrafimy dobrze zaprognozować sprzedaży. Musimy opierać się na opiniach, a nie faktach i zbyt dużo zależy od rzeczy, na które nie mamy dużego wpływu.
Nasza oferta – produkty, usługi czy propozycja wartości:
W dzisiejszych czasach nie wystarczy mieć w ofercie dobre produkty w konkurencyjnej cenie.
To może mieć każdy, można skopiować najlepsze rozwiązania. Poza tym każdy produkt ma swoje alternatywy.
Nawet jeśli nasza oferta jest racjonalna i wydawałby się najlepsza to z jakichś przyczyn nie zawsze Klienci z niej korzystają.
Efektywność i innowacje:
Mierniki finansowe zabijają innowacje. Zdarza się, że wprowadzamy do oferty nowy pomysł.
Gdy nie przynosi założonych rezultatów to od razu traktujemy to jako porażkę i wzrasta przekonanie, że nie warto tego robić.
Poczucie porażki jest tym większe, im częściej się zdarza, że konkurencja to coś zrobiła i odniosła sukces.
Nie postrzegamy tego jako cenną naukę i nie wiemy jak z tym postępować.
Jeśli widzisz powyżej swoje bolączki to zobacz nagranie webinarium:
Zobacz jak zbudować centrum zarządzania sprzedażą
- Centrum Dowodzenia Szefa Sprzedaży
Prowadzący
Absolwent Wydziału Zarządzania i Informatyki Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, ponad 20 lat specjalizacji w systemach informatycznych dla biznesu.
- Od kilkunastu lat zarządza sprzedażą
- Prowadzi warsztaty z zakresu budowy modeli biznesowych i propozycji wartości
- Certyfikowany członek międzynarodowego stowarzyszenia praktyków controllingu ICV, prelegent wielu konferencji z zakresu koncepcji i narzędzi w controllingu, w tym KPI i controllingu w sprzedaży
- W pracy zespołu wykorzystuje dwa systemy CRM i rozwiązanie Performance Management
- Posiada certyfikat metodyki Customer Centric Selling
Poznaj konkretne wskazówki, które pomogą w stawianiu celów i ich realizacji w 2017 roku !
Zacznij robić właściwe (dla siebie i organizacji) rzeczy we właściwy sposób (wg definicji efektywności Petera Druckera).
Pomogliśmy ponad 2000 menedżerom w Polsce usprawnić ich procesy i działania.




























Jeśli jesteś zainteresowany szybkim kontaktem z nami to prosimy o wypełnienie formularza lub wysłania zapytania e-mail:
kontakt@c-systems.pl
Skontaktujemy się z Tobą.
Zapraszamy także do kontaktu telefonicznego w godzinach 8.00-16.00:
71 325 56 32 lub 71 326 21 61