Nagranie webinarium pt.:

„Podsumowanie 6 webinariów i 3 wyzwań controllingowych – poznaj wyniki ankiet i opcje wykorzystania systemu Eureca.”

Agenda webinarium

Zapraszamy Państwa do obejrzenia nagrania prezentacji z podsumowaniem cyklu 6 webinariów controllingowych, w których udział  wzięło kilkaset osób. Przedstawiliśmy wyniki z 400 ankiet wypełnionych przez Uczestników i omówiliśmy nasze propozycje na następny krok.

Nagranie składa się z dwóch części:

Agenda część pierwsza (36 minut):

W tej części webinarium omawiamy wyniki ponad 400 ankiet, które zostały wypełnione przez controllerów i dyrektorów finansowych podczas tych spotkań on-line. Rezultaty badań pokazane zostały osobno w odniesieniu do każdego z trzech wyzwań biznesowych dla controllingu firmy, czyli: jedna wersja prawdy, rentowność oraz przewidywalność.

Zestawiamy te wyniki z naszym doświadczeniem i uzupełnimy je komentarzem. Widzowie będą mogli sprawdzić, które wyzwania są ważne dla kolegów i  koleżanek „po fachu” z kilkuset organizacji oraz jakich narzędzi i metod oni używają w realizacji tych zadań.

Agenda część druga (26 minut):

W drugiej części webinarium przedstawiamy propozycje wsparcia działań controllingowych w Państwa organizacjach.

Omówiamy możliwe modele współpracy z wykorzystaniem systemu Eureca, które uwzględniają kluczowe wyzwania dla controllingu:

  • Eureca 4 Excel czyli narzędzie self-service dla controllera
  • Eureca START – rozwiązanie startowe, które implementujemy max. w 4 tygodnie
  • Eureca serwer – wg dowolnej konfiguracji Klienta

Przedstawiamy naszą unikalną propozycję, której poszczególne etapy finansują się z korzyści uzyskanych z etapu poprzedniego. Uczestnicy tego webinarium otrzymają od nas predefiniowane wzory raportów, z których korzystają nasi Klienci.

Co ważne, są to bardzo elastyczne modele współpracy, które łatwo dopasować do potrzeb i możliwości każdej osoby i firmy.Ta elastyczność obejmuje koszty, czas, zakres i sposób wykorzystania systemu Eureca oraz metody zasilania i dystrybucji danych.

Zobacz wprowadzenie do tej części nagrania:

Prowadzący

Paweł Musiał - Członek Zarządu Controlling Systems

Paweł Musiał,
Członek Zarządu w Controlling Systems
Zobacz profil w Linkedin 

Absolwent Wydziału Zarządzania i Informatyki Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Posiada ponad 20 lat specjalizacji w systemach informatycznych dla biznesu. Od 2001 roku zajmuje się doradzaniem Klientom w zakresie systemów wspomagających controlling.

Certyfikowany członek międzynarodowego stowarzyszenia praktyków controllingu ICV, członek zarządu koła ICV Warszawa, prelegent wielu konferencji z zakresu koncepcji i narzędzi w controllingu.

Prowadzi zajęcia z studentami takich uczelni jak: SGH Warszawie oraz UMK w Toruniu.

Jako Partner w Controlling Systems Sp. z o.o. uczestniczył w wielu projektach, prowadzonych przez Firmę. Obecnie odpowiada m.in. za rozwój narzędzi i koncepcji controllingowych, wspomaga controllerów łącząc „miękkie” i „twarde” elementy zarządzania.

0
lat na rynku
jako producent systemów
do controllingu i doradca
w zakresie controllingu
Controlling Systems
0
lat z ICV
przez członkostwo osobiste,
jako partner Kongresów
i członek firmowy
ICV - Międzynarodowe Stowarzyszenie Controllerów
0
wdrożeń
w dużych i średnich
firmach oraz grupach
kapitałowych
Microsoft Partner Gold Application Development - 14 lat
0
controllerów
każdego dnia optymalizuje
procesy w swoich firmach
na systemie Eureca
Microsoft Partner Silver Application Development - 4 lata