XVI Zjazd Użytkowników
Systemu EURECA
Po 2 latach przerwy w końcu w realu
6 – 7 października 2022
W centrum Polski
Przestrzeń wzajemnego słuchania i rozwoju
coroczne spotkanie praktyków controllingu
pracujących na tym samym systemie Eureca
6 – 7 października 2022
w Artis Loft Hotel pod Warszawą
dokładnie 45 km na południowy zachód od Warszawy
tu więcej informacji o hotelu
tu więcej o lokalizacji i mapa
Dzień pierwszy – 6 października 2022
Jak okiełznać przyszłość z wykorzystaniem systemu EURECA
09:00 – 10:00
1 h
Rejestracja uczestników i przerwa kawowa
10:00 – 12:30
2,5 h
Część prezentacyjna – sytuacja na świecie, sprawność informacyjno-organizacyjna firmy i budżety wg obszarów
- Wstęp – sytuacja na świecie / trendy/ itp.
- Sprawność informacyjno-organizacyjna firmy Punkt uzupełniony o nową treść!
- Proaktywne zarządzanie wynikiem w trudnych czasach – planowanie, budżetowanie, prognozowanie – scenariusze, prognozy, drivery.
- Budżety wg obszarów:
- Budżet finansowy – o czym warto pomyśleć?
Postawa proaktywna i wyprzedzanie zagrożeń przez scenariusze oszczędnościowe – metodyki, sprawne tworzenia w systemie Eureca i propagowanie w organizacji. - Budżet sprzedaży (planowanie od dołu, planowanie od góry) – na przykładach.
Przy nadchodzących trudnościach ze sprzedażą (zjawisko wstrzymywania się od zakupów) rozwiązaniem może być częstszy monitoring wykonania planów sprzedaży i ewidencjonowanie tzw. „danych w drodze”. W przypadku firm z małą ilością transakcji w ciągu okresu rozliczeniowego, gdzie handlowiec podpisuje kilka kontraktów miesięcznie – zbieranie prognoz krótkookresowych oraz informacji o kontraktach potwierdzonych, ale jeszcze niepodpisanych. W przypadku firm o dużych ilościach transakcji w okresie rozliczeniowym – monitoring dzienny na poziomie centrów przychodów. - Budżet marketingu – różne podejścia i przykłady.
Plany oszczędnościowe, czyli planowania wg szczegółów w połączeniu z analizą What if? - Budżet HR – różne podejścia i przykłady.
Plany oszczędnościowe, czyli planowania wg szczegółów w połączeniu z analizą What if?
- Budżet finansowy – o czym warto pomyśleć?
12:30 – 12:45
15 min.
Przerwa kawowa
12:45 – 13:45
1 h
Nowość! Zorganizowana wymiana doświadczeń – Round Table
Taka kumulacja osób pracujących na tym samym systemie i zmagająca się z podobnymi wyzwaniami w sposób naturalny sprzyja bogatej wymianie doświadczeń. Jednak w tym roku nie pozostawiamy tej wymiany przypadkowi, ale świadomie projektujemy przestrzeń do spotkania się „Wyzwań” z „Rozwiązaniami”. Zorganizujemy to w taki sposób, żeby każdy uczestnik mógł podać wyzwania, z jakimi się mierzy (także anonimowo), a inni uczestnicy mogli podzielić się swoimi rozwiązaniami lub po prostu mieli okazję wysłuchać innych.
To może być element zjazdu wart przysłowiowy „milion dolarów”, stanowiący klucz do zupełnie nowych rozwiązań i otwierający zupełnie nowe możliwości. Wyobraź sobie ten moment, w którym od dłuższego czasu zmagasz się z jakimś problemem i nagle dostajesz informację, dzięki której już wiesz jak to zrobić… 🙂 🙂 🙂
13:45 – 14:45
1 h
Zapraszamy na lunch.
14:45 – 15:30
45 min.
Ciąg dalszy Round Table
15:30 – 15:45
15 min.
Przerwa kawowa
15:45 – 18:00
2,25 h
Część warsztatowa – praca na systemie (potrzebne laptopy!) Punkt uzupełniony o nową treść!
EURECA z punktu widzenia końcowego użytkownika – jak controller może zwiększyć user experience.
- EURECA WWW z perspektywy menedżera / planisty / odbiorcy informacji.
- Skoroszyty Excel z perspektywy planisty.
- Symulacja procesu budżetowania z wykorzystaniem statusowania.
- Tworzenie pulpitów menedżerskich.
Peter Drucker powiedział, że „WIEDZA stała się kluczowym zasobem gospodarczym, jeśli nie jedynym źródłem przewagi konkurencyjnej„
My podczas zjazdu chcemy dzielić się z Państwem naszą wiedzą o controllingi i systemie EURECA. I o ile w części prezentacyjnej pierwszego dnia opowiemy o tym, jak rozszerzyć modele budżetowe o dodatkowe informacje niezwykle istotne dla zarządzania przychodami i kosztami. O tyle w części warsztatowej pokażemy w praktyce, jak udostępniać te informacje i przyspieszać proces komunikacji wewnątrz organizacji. Dzięki czemu będą Państwo mogli szybciej reagować na zagrożenia i szanse, od których się roi w dzisiejszych czasach. Uwaga! 90% prezentowanej wiedzy szkoleniowej jest możliwa do zastosowania w praktyce w oparciu o moduły systemu EURECA, jakie Państwo posiadacie.
19:30 – 00:00
∞
Kolacja i część wieczorna
cały dzień
w umówionych porach
Nowość! Konsultacje 1 : 1
Wzorem wiosennych Dni Otwartych Konsultacji, w czasie zjazdu organizujemy 30 min. konsultacje 1:1, gdzie każdy klient będzie mógł zapytać nas o wszystko, co jest związane z controllingiem i przedyskutować z nami każdą intrygująca go kwestię.
Spotkania będą prowadzone przy drzwiach zamkniętych z jednym lub większą ilością konsultantów z naszej strony (zależnie od zainteresowania tą formą spotkań). Jest to okazja do poznania zupełnie innego punktu widzenia… tu więcej na temat zalet takich konsultacji.
Dzień drugi – 7 października 2022
Jak szybko reagować?
08:40 – 09:00
20 min.
Przerwa kawowa
09:00 – 09:50
50 min.
Co nowego w najnowszej wersji EUREKI 3.8.0.
09:50 – 11:00
70 min.
Ważny punkt! – inspiracje, czyli różne możliwości raportowania i 3 konkretne case study
Rozpowszechnianie informacji zarządczych (m.in. jako dźwignia produktywności controllera – dowody).
-
- Różne możliwości raportowania (podsumowanie).
- Inspiracje, czyli 3 konkretne case study – gdzie dwie firmy pokażą, w jaki sposób zorganizowały dystrybucję informacji przy użyciu różnych metod dostępnych w EURECE i co dzięki temu zyskały. Nasi prelegenci pokażą nam m.in.:
- dlaczego w ich firmach controlling ma teraz łatwiej – jest szybszy, ma mniej zapytań ad hoc i więcej czasu na analizy,
- dlaczego menedżerowie stają się ich gorącymi fanami – chętniej z nimi współpracują i łatwiej osiągają swoje cele,
- dlaczego ich zarządom opłaca się wspierać rozwój controllingu w firmie?
Przy okazji zobaczymy też dwa podejścia do samego wdrożenia takiej dystrybucji informacji – wdrożenie nowej koncepcji w jednym czasie w całej organizacji i wdrożenie kroczące, dostosowane do tempa zmian w firmie.Zapowiada się bardzo konkretnie – praktycy używający EUREKI pokażą co zrobili i jakie osiągnęli efekty. Po czym inni praktycy używający EUREKI będą mogli pytać o bardzo konkretne szczegóły. Zapraszamy.
- Case Study 1 – o controllingu w LS Airport Services S.A. – szybkość, powszechność i spójność informacji w dużej firmie.
Poprowadzi – Paweł Leleń, specjalista ds. controllingu – 6 lat w controllingu, 3 lata pracy na Eurece (wdrożenie i administrowanie w 2 firmach). - Case Study 2 – o controllingu w Infinite Sp. z o.o. – oszczędność czasu menedżerów i controllera, wzrost jakości podejmowanych decyzji, większa rentowność sprzedaży.
Poprowadzi – Sławomir Berestek, Kontroler Finansowy – 14 lat w controllingu, 6 lat pracy na Eurece (wdrożenie i administrowanie w 2 firmach). - Case Study 3 – o planowaniu inwestycji w module Formularze w ZWiK Szczecin.
Poprowadzi – Dariusz Klonecki, dyrektor ds. strategii i obsługi klienta– 19 lat w controllingu, 6 lat pracy na Eurece (wdrożenie i administrowanie).
11:00 – 11:30
30 min.
Przerwa kawowa
I czas na wymeldowanie się.
11:30 – 13:30
2 h
Część prezentacyjna – jeszcze efektywniej
Jeszcze efektywniej – od danych źródłowych do informacji zarządczych.
- Prezentacja możliwości tworzenia zaawansowanych wizualizacji.
- Ciekawe podejście do prototypowania rozwiązań (SMD).
Planowane działania wspomagające użytkowników systemu EURECA.
- Nowa strona eureca.com.pl/pok/aktualności i najbliższe wydarzenia dla użytkowników EUREKI.
- Cykliczne szkolenia „onboarding”.
13:30 – 14:30
1 h
Zapraszamy na lunch.
Dla tych, którzy nigdy nie byli
Zjazd to 2 dni spotkań praktyków controllingu, którzy pracując na tym samym systemie zmagają się z podobnymi wyzwaniami, dlatego też tworzona przez nas przestrzeń zjazdu jest doskonałym miejscem do wzajemnej wymiany doświadczeń i wzrastania zawodowego.
Unikalna okazja do niemal „bezpłatnych konsultacji” z innymi użytkownikami Eureki, którzy być może już dawno temu pokonali wyzwania, które wciąż stoją przed Tobą.
Na zjeździe jest miejsce na:
- prelekcje inspiracyjne – o controllingu, finansach, czy rozwoju controllera,
- prelekcje systemowe – nowości, ciekawe case study oraz warsztaty z narzędziami,
- nawiązanie nowych kontaktów i skorzystanie z doświadczeń innych użytkowników,
- trochę odpoczynku po pracy – m.in. wspólny bankiet z atrakcjami 🙂
Zobacz co nowego w świecie controllingu i w systemie Eureca.
Zapisz się już teraz!
W zgłoszeniach pomagają:
Michał Abramowicz
Sprawy organizacyjne, noclegi, faktury.
Ania Pełka
Sprawy programowe. Państwa sugestie dotyczące prelekcji lub warsztatów.
Pakiet I
Pełen udział
1490 zł + 23% VAT
Możliwe zmiany ceny:
-100 zł – za zgłoszenie do 12.09.2022
+100 zł – za pokój 1 os.
+ dodatkowy nocleg – o warunki pytaj pomoc ↰
2 dni zjazdu
1 noc w pokoju 2 os.
pełne wyżywienie + bankiet
komplet materiałów
Pakiet II
Wybrany dzień
970 zł + 23% VAT
Możliwe zmiany ceny:
-100 zł – za zgłoszenie do 12.09.2022
+ dodatkowy nocleg – o warunki pytaj pomoc ↰
1 dowolny dzień zjazdu
przerwy kawowe + obiad
komplet materiałów
Zwrot z powodu COVID
Informujemy, że w przypadku wprowadzenia ustawowych ograniczeń lub zakazów w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 możliwa jest zmiana terminu i lokalizacji zjazdu lub odwołanie zjazdu (z pełnym zwrotem kosztów przy zaistnieniu ww. ograniczeń do dnia 26.09.2022r. włącznie i 50% zwrotem kosztów po 26.09.2022r.).
Wykorzystaj okazję!
Wzmocnij firmę i siebie w trudnych czasach!
- Zebrane i usystematyzowane kluczowe zmiany zachodzące w controllingu w ciągu ostatnich 3 lat.
- Jeszcze lepsze poznanie systemu, na którym pracujesz – optymalizacje i oszczędności.
- Okazja do cennych rozmów – zarówno z naszymi najlepszymi konsultantami, jak i innymi użytkownikami.
- Być może okazja do usłyszenia tego 1 zdania, dzięki któremu coś istotnego zmienisz w swojej pracy.
Zachęcamy, spróbuj 🙂
jako partner Kongresów
i członek firmowy