Podsumowanie
XVI Zjazdu Użytkowników
Systemu EURECA

Zjazd za nami, więc dla nieobecnych kilka informacji o tym, co się działo.

W tym roku zaproponowaliśmy dwie nowości, a mianowicie działania ukierunkowane na większą wymianę doświadczeń między klientami oraz część warsztatową z użyciem systemem EURECA. Ważnym punktem były też 3 mocne case studies naszych klientów.

I – Wymiana doświadczeń i konsultacje

W ramach zwiększania szans na wymianę doświadczeń przeprowadziliśmy:

  • Wyzwania & Rozwiązania — uczestnicy mogli zgłosić wyzwania controllingowe z jakimi się zmagają aby skojarzyć ich z innymi uczestnikami, którzy mają podobne wyzwania lub którzy już sobie z nimi poradzili. Swoje wyzwania nadesłało 7 śmiałków (tu część wyzwań) a rozmowy odbywały się przy stoliku Wyzwania & Rozwiązania.
  • Round Tables — w ramach tej części zjazdu uczestnicy dyskutowali w małych grupach nad optymalizacjami kosztów, zysków/marż lub zwiększaniem efektywności posługując się przykładami z własnych firm. Następnie przykłady tych optymalizacji były prezentowane na forum.
  • Konsultacje 1 : 1 – z naszymi konsultantami i przy drzwiach zamkniętych zgłosiło się 6 firm uczestniczących w zjeździe. Na końcu zjazdu odbyło się także losowanie wśród wszystkich uczestników zjazdu voucherów na konsultacje online.

Klienci w czasie prezentacji efektów Round Tables oraz wręczania voucherów na bezpłatne konsultacje online.

Poniżej zanonimizowane wyzwania zgłoszone przez uczestników zjazdu

  • Zasilanie Eureki nowymi danymi z zewnętrznych systemów i stworzenie do nich trafnych wskaźników KPI.
  • Przebudowa struktur pod budżetowanie oddolne.
  • Przygotowanie BEP dla części działalności.
  • Przygotowanie analiz, które będą badać odchylenia zakupowe względem planowanych.
  • Wprowadzenie kompleksowego raportowania z zakresu controllingu personalnego.
  • Wycena inwestycji w warunkach wysokiej inflacji – podejście do budżetowania/planowania sprzedaży i kosztów.
  • Szybkie prognozowanie oparte o szczegóły na poziomie MPK-konto z wykonania z ostatnich okresów lub budżetu, poprzez zmianę bazowych parametrów rynkowych – inflacja, płace minimalne/średnie, zmiana kosztów energii.
  • Integracja danych finansowych na poziomie szczegółów MPK-konto z systemem zaprojektowanym wg innej logiki, przy pozostawieniu obecnego układu na potrzeby wewnętrzne.
  • Pełna automatyzacja raportowanie i usprawnienie pracy osób, które potrzebują szybko aktualnych danych.
  • Rozliczenie produkcji i wyliczenie TKW nie mając magazynów i pełnych danych z produkcji produktu nietypowego (każdy jest inny).
  • Stworzenie bieżących RZiS i Bilansu przez sumowanie danych dwóch firm prowadzących oddzielną księgowość w różnych programach – raportowanie tylko wewnętrzne.

Jeśli chcesz porozmawiać z autorem któregoś z tych wyzwań lub naszym konsultantem zajmującym się sprawą, skontaktuj się z nami:

Michał Abramowicz

695 909 040
m.abramowicz@c-systems.pl

Ania Pełka

663 300 019
a.pelka@c-systems.pl

II – Część warsztatowa – praca na systemie EURECA

Na zdjęciu obok warsztaty z tworzenia pulpitów menedżerskich, w czasie których każdy mógł samodzielnie „wyklikać” pulpit.

Doświadczenie funkcjonalności i łatwości tworzenia pulpitów zaowocowało dużym zainteresowaniem tym modułem EUREKI (ponad połowa ankietowanych uczestników zjazdu chce go poznać lepiej). Okazało się także, że dużym zainteresowaniem cieszył się prezentowany niejako w tle pulpit menedżerski Cash Flow z analizą „what If”.

Uwaga!!! Po doświadczeniach zjazdowych planujemy powtórzyć tego typu warsztaty – bezpłatnie i online. Jeśli więc zainteresowały Cię takie warsztaty zapisz się na przypomnienie.

Warsztaty z Pulpitów Menedżerskich w systemie EURECA

III – Trzy case studies – Nagrania

Według kolejności prezentacji na zjeździe.

Planowanie inwestycji w module Formularze w ZWiK Szczecin.

14 minut

Dariusz Klonecki
Dyrektor ds. Strategii i Obsługi Klienta w ZWiK Szczecin

19 lat w controllingu
6 lata pracy na Eurece (wdrożenie i administrowanie)

Szybkość, powszechność i spójność informacji w LS Airport Services.

27 minut

Paweł Leleń
Specjalista ds. Controllingu w LS Airport Services S.A.

6 lat w controllingu
3 lata pracy na Eurece (wdrożenie i administrowanie w 2 firmach)

Rozpowszechnianie informacji zarządczych w organizacji przy wykorzystaniu systemu EURECA.

44 minuty

Sławomir Berestek
Kontroler Finansowy w Infinite Sp. z o.o.

14 lat w controllingu
6 lata pracy na Eurece (wdrożenie i administrowanie w 2 firmach)

Kluczowe tematy w tym filmie to - oszczędność czasu menedżerów i controllera, wzrost jakości podejmowanych decyzji,większa rentowność sprzedaży.

Galeria

Prelekcje
Warsztaty - wszyscy klikają pulpity
Warsztaty - wszyscy klikają pulpity
Wieczorne warsztaty sushi
Wieczorne warsztaty sushi
Podziękowania za prezentacje case study
Podziękowania za prezentacje case study

Materiały & Plany

Już dziś

Udostępniamy nagrania 3 wystąpień zjazdowych naszych klientów. Skorzystaj z formularza obok i zamów dostęp do nich.

Za moment planujemy uruchomić:

  • bezpłatne konsultacje 1:1 w formule online dla wszystkich klientów, niezależnie od typu umowy
    tu zobaczysz jak to robiliśmy wiosną tego roku
  • bezpłatne warsztaty online w systemie EURECA dla wszystkich klientów, niezależnie od typu umowy

Jeśli interesują Cię te tematy zgłoś się przez formularz obok, a my powiadomimy Cię o terminach tych wydarzeń.

0
lat na rynku
jako producent systemów
do controllingu i doradca
w zakresie controllingu
Controlling Systems
0
lat z ICV
przez członkostwo osobiste,
jako partner Kongresów
i członek firmowy
ICV - Międzynarodowe Stowarzyszenie Controllerów
0
wdrożeń
w dużych i średnich
firmach oraz grupach
kapitałowych
Microsoft Partner Gold Application Development - 14 lat
0
controllerów
każdego dnia optymalizuje
procesy w swoich firmach
na systemie Eureca
Microsoft Partner Silver Application Development - 4 lata